1) Bagaimana cara membuat pembelian produk?
Klik di link Beli Alatan dan isikan butiran lengkap dan klik 'Hantar Pesanan'. Kemudian anda akan
menerima email pengesahan dari kami, menerangkan cara-cara pembayaran harga produk. Produk anda
akan mula dihantar apabila anda telah membuat pembayaran penuh kepada kami.
2) Bagaimana produk saya dihantar?
Setiap tempahan akan dihantar melalui Poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak. Kos
penghantaran (PosLaju) akan ditanggung pihak kami.Namun, untuk 20 km radius dari pusat KL, kami
akan menghantar secara terus (By Hand) kepada pembeli tanpa menggunakan perkhidmatan Poslaju.
3) Bagaimana saya hendak pastikan produk saya benar-benar telah dihantar?
Selepas kami menghantar produk anda melalui PosLaju, kami akan memberikan kepada anda tracking
no. yang diberikan PosLaju. Anda boleh mengesan penghantaran produk anda melalui tracking no. ini
dengan merujuk kepada Pihak PosLaju.
4) Saya masih tidak faham beberapa perkara. Bagaimana untuk saya membuat pertanyaan?
Anda boleh menghantar pertanyaan anda secara terus melalui email: alatanluarbiasa@gmail.com Tel/sms: 012-2491560
Sebarang pertanyaan mesti di emailkan secara terus ke email kami. Jangan menggunakan email
diruangan Beli Alatan atau Daftar Agen. Ini untuk memastikan kami dapat mengesan email
pertanyaan anda.
diruangan Beli Alatan atau Daftar Agen. Ini untuk memastikan kami dapat mengesan email
pertanyaan anda.
5) Bagaimana cara mendaftar menjadi agen jualan dan adakah sebarang yuran
pendaftaran dikenakan?
pendaftaran dikenakan?
Bagi mendaftar sebagai agen jualan kami, sila klik di ' Daftar Agen' dan isikan borang pendaftaran
kemudian klik ' Hantar Permohonan'.
Bagi mendaftar menjadi agen jualan, tiada sebarang yuran atau pembayaran dikenakan. Setelah mendaftar,
anda boleh terus mempromosikan produk pilihan anda.
6) Saya telah mendaftar menjadi agen jualan, namun masih belum menerima sebarang email
pengesahan dari pihak Alatan Luarbiasa?
Ini mungkin disebabkan masalah rangkaian internet.Sebenarnya kami telah menerima pemohonan
7) Bagaimana hendak menjadi pemborong?
Untuk mendaftar sebagai pemborong anda juga perlu mengisi borang keahlian di laman Daftar Agen dan
sertakan sekali perkataan (Pemborong) pada permulaan nama anda.Sebagai pemborong, tiada program
dropship disediakan. Ini bermakna anda perlu memesan produk pilihan anda dan membuat bayaran penuh
mengikut harga pemborong. Kemudian, kami akan menghantar pesanan anda melalui Pos atau By Hand
terus kepada anda.
6) Saya telah mendaftar menjadi agen jualan, namun masih belum menerima sebarang email
pengesahan dari pihak Alatan Luarbiasa?
Ini mungkin disebabkan masalah rangkaian internet.Sebenarnya kami telah menerima pemohonan
pendaftaran anda.Anda boleh menyemak nama anda di bahagian Senarai Agen selepas 24 jam mendaftar
untuk kepastian samada pendaftaran anda telah diterima atau belum.
Walaupun anda belum menerima email pengesahan dari kami, anda boleh terus mula mempromosikan
produk-produk pilihan anda kerana segala maklumat pendaftaran anda telah kami terima.Cuma email anda
gagal untuk dibalas semula oleh server.
Dalam situasi ini, apabila anda ingin membuat tempahan produk untuk pelanggan anda, anda hanya perlu
mengirimkan segala butiran lengkap pelanggan anda serta nama penuh anda.Nama penuh anda adalah
penganti kepada kod agen anda yang gagal dihantar.Pihak kami akan mengenalpasti adakah nama penuh
anda sudah berdaftar atau belum sebagai agen jualan kami.
Untuk mendaftar sebagai pemborong anda juga perlu mengisi borang keahlian di laman Daftar Agen dan
sertakan sekali perkataan (Pemborong) pada permulaan nama anda.Sebagai pemborong, tiada program
dropship disediakan. Ini bermakna anda perlu memesan produk pilihan anda dan membuat bayaran penuh
mengikut harga pemborong. Kemudian, kami akan menghantar pesanan anda melalui Pos atau By Hand
terus kepada anda.
No comments:
Post a Comment