Peralatan Luarbiasa Dan Unik Untuk Kemudahan Anda

Peralatan Luarbiasa Dan Unik Untuk Kemudahan Anda

Ini adalah antara persoalan yang mungkin anda ingin ketahui


1) Bagaimana cara membuat pembelian produk?
    Klik di link Beli Alatan dan isikan butiran lengkap dan klik 'Hantar Pesanan'. Kemudian anda akan
    menerima email pengesahan dari kami, menerangkan cara-cara pembayaran harga produk. Produk anda
    akan mula dihantar apabila anda telah membuat pembayaran penuh kepada kami.

2) Bagaimana produk saya dihantar?
    Setiap  tempahan  akan  dihantar melalui  Poslaju ke seluruh Malaysia termasuk Sabah/Sarawak. Kos
    penghantaran (PosLaju) akan ditanggung pihak kami.Namun, untuk 20 km radius dari pusat KL, kami
    akan menghantar secara terus (By Hand) kepada pembeli tanpa menggunakan perkhidmatan Poslaju.

3) Bagaimana saya hendak pastikan produk saya benar-benar telah dihantar?
   Selepas kami menghantar produk anda melalui PosLaju, kami akan memberikan kepada anda tracking
   no. yang diberikan PosLaju. Anda boleh mengesan penghantaran produk anda melalui tracking no. ini 
   dengan merujuk kepada Pihak PosLaju.

4) Saya masih tidak faham beberapa perkara. Bagaimana untuk saya membuat pertanyaan?
    Anda boleh menghantar pertanyaan anda secara terus melalui email:  alatanluarbiasa@gmail.com  Tel/sms: 012-2491560
    Sebarang pertanyaan mesti di emailkan secara terus ke email kami. Jangan menggunakan email
    diruangan Beli Alatan atau Daftar Agen. Ini untuk memastikan kami dapat mengesan email
    pertanyaan anda.

5) Bagaimana cara mendaftar menjadi agen jualan dan adakah sebarang yuran
    pendaftaran dikenakan?
    Bagi mendaftar sebagai agen jualan kami, sila klik di ' Daftar Agen' dan isikan borang pendaftaran
    kemudian klik ' Hantar Permohonan'. 
   Bagi mendaftar menjadi agen jualan, tiada sebarang yuran atau pembayaran dikenakan. Setelah mendaftar,
   anda boleh terus mempromosikan produk pilihan anda.

6) Saya telah mendaftar menjadi agen jualan, namun masih belum menerima sebarang email
    pengesahan dari pihak Alatan Luarbiasa?
   Ini mungkin disebabkan masalah rangkaian internet.Sebenarnya kami telah menerima pemohonan        
   pendaftaran anda.Anda boleh menyemak nama anda di bahagian Senarai Agen selepas 24 jam mendaftar
   untuk kepastian samada pendaftaran anda telah diterima atau belum.
  
   Walaupun anda belum menerima email pengesahan dari kami, anda boleh terus mula mempromosikan
   produk-produk pilihan anda kerana segala maklumat pendaftaran anda telah kami terima.Cuma email anda
   gagal untuk dibalas semula oleh server.

   Dalam situasi ini, apabila anda ingin membuat tempahan produk untuk pelanggan anda, anda hanya perlu
   mengirimkan segala butiran lengkap pelanggan anda serta nama penuh anda.Nama penuh anda adalah
   penganti kepada kod agen anda yang gagal dihantar.Pihak kami akan mengenalpasti adakah nama penuh 
   anda sudah berdaftar atau belum sebagai agen jualan kami.

7) Bagaimana hendak menjadi pemborong?
   Untuk mendaftar sebagai pemborong anda juga perlu mengisi borang keahlian di laman Daftar Agen dan
   sertakan sekali perkataan (Pemborong) pada permulaan nama anda.Sebagai pemborong, tiada program
   dropship disediakan. Ini bermakna anda perlu memesan produk pilihan anda dan membuat bayaran penuh
   mengikut harga pemborong. Kemudian, kami akan menghantar   pesanan anda melalui Pos atau By Hand
   terus kepada anda.

No comments:

Post a Comment